Amb açò i amb l'ànim de fer més eficient la logística cap a Europa, l'Eurocambra ha aprovat els corredors del Mediterrani i l'Atlàntic i els ha considerat prioritaris.
Si tenim en compte que un dels pilars de l'Horitzó 2020 de la Unió Europea, post que ja prepare, és el transport intel·ligent, ecològic i integrat contemplat com un dels reptes socials, no és desgavellat pensar que ha sigut un punt a favor enfront de l'altra alternativa que era corredor central. Encara que haurà d'estar acabat per a l'any 2030.
Es tracta d'una via fèrria ja no per a passatgers, que sí, sino per a les mercaderies. Unirà els principals ports de mercaderies estatals, Algesires, Cartagena, València (número 1 de tot el mediterrani i trenta del món), i Barcelona.
Sens dubte un valor afegit per a triar els nostres ports per a entrar a Europa. Una bona notícia per als nostres empresaris portuaris i també per a aquells que venen a la resta d'Europa.
Us deixe un xicotet esquema i una comparativa al final.
I un enllaç a un altre blog que ja va fer una comparació dels dos corredors al febrer de l'any 2012 i va concloure que el mediterrani era millor opció.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada